Tuesday, August 28, 2007

what the fuck?

skriver yazdan? som fan ja. det har ju hänt en jävla massa sen jag "bloggade" senast. jag har klarat mitt körkortsteoriprov, jobbat på malmöfestivalen, rollspelat. det är typ allt. just nu händer inte så mycket förutom att systern ska åka till thailand idag. där ska hon vara i typ tre månader. good for her. hon ska undervisa munkar och barn. munkar är roliga, barn har sina stunder. i'll give you an example. citat från malmöfestivalen:

situation: barnfamilj ska köpa godisremmar av yours truly.

barn: jag vill ha den här!
mor frågar mig: vad är det för smak på dessa?
jag: det är ananas.
mor till barnet: du gillar ju inte ananas, sötnos.
barn: MEN JAG ÄLSKAR JU GULT!

färger är alltså viktigare än smaker när det gäller godis...

friidrotts-vm. behöver man vara tjock för att stöta kula? jag har sett smala människor göra det bra. jag vet inte längre. de borde ju träna upp annat förutom stötandet bara. för om de bara står och stöter kulor konstant på träningen så går de ju inte precis ner i vikt på världens mest effektiva sätt. vm-folket borde införa trestegs-kulstötning. det hade varit sweeeeet! nu ska jag äta burgers. vi synes. mouay


/marriachi moe

1 comment:

sazu said...

haha! men jag gillar ju gult!!