Wednesday, April 4, 2007

tofu or not tofu, that is the question.

vi testar att äta nyttigt. vi har en ny lägenhet och det känns rent och nyttigt.
den nya dealen mellan sandra och mig är att jag lagar mat och hon städar. perfekt. jag gjorde en gryta med en massa rotfrukter och tofu och grädde typ. gott men inte jättegott. sen stoppade vi resterna i kylen. nästa dag smakade vi igen och wow! nu var det helt plötsligt cp-gott. the magic stew. kom ihåg det när jag får ett eget matlagningsprogram. Cooking with Carl ska den heta. jag måste byta namn till Carl för att det börjar med samma bokstav som cooking.. alliteration tror jag att det kallas. kanske inte.

den nya lägenheten är wunderbaum. den är som gjord för oss. idag kunde jag fan ta mig gå till skolan på mindre än 10 minuter. that's unheard of! det har inte skett sen kyrkskolan och central...jag är så jävla klar med bussar. lokaltrafik kan kyssa min persiska röv.

det är felicity på tv...fjärrkontrollen är jättelångt borta. vi har förrsten fått i gång den andra datorn så nu kan vi spela en massa skit som vi inte spelat på länge. jag spelade gudfadern, age of empires 2 och typ soldier of fortune. sandra spelar mest heroes 3 och neverwinter nights. fan vad tråkig den här bloggen blev nu. jag ska göra det lite roligare...

hemingwayskämt...ni vet med hönan och vägen...go!:

-why did the chicken cross the road?
-to die, in the rain...alone.

hemingway var en hemsk man.

//mega moe!

No comments: